^Nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


středa, 20 červen 2018 09:39

Jídelníček

Napsal(a)

25. 6. - 29. 6. 2018

pondělí, 11 červen 2018 08:34

Jídelníček 11. 6. - 22. 6. 2018

Napsal(a)
čtvrtek, 24 květen 2018 00:00

Jídelníček 28. 5. - 8. 6. 2018

Napsal(a)

28. 5. - 8. 6. 2018

čtvrtek, 10 květen 2018 14:44

Jídelníček 14. 5. - 25. 5. 2018

Napsal(a)

14. 5. - 25. 5. 2018

čtvrtek, 26 duben 2018 08:36

Jídelníček

Napsal(a)

30. 4. - 11. 5. 2018

čtvrtek, 12 duben 2018 10:08

Jídelníček 16. 4. - 27. 4. 2018

Napsal(a)

PROVOZNÍ DOBA - KANCELÁŘ KUCHYNĚ

28. 8.     od 8,00 – 13,00 hod

29. 8.     od 8,00 – 13,00 hod

30. 8.     od 8,00 – 16,00 hod

31. 8.     od 8,00 - 16,00 hod

01. 9.     od 8,00 – 13,00 hod

Veškerá platba na stravné dítěte se provádí platbou na účet. V kanceláři kuchyně lze zakoupit čipy a karty k výdeji obědů.

středa, 14 prosinec 2016 13:43

Ovoce a zelenina 5x denně

Napsal(a)

Ovoce a zelenina 5x denně

je název soutěže pořádané Státním zdravotním ústavem v Praze, která prověřila nejenom naše výtvarné nadání. Žáci šestých a sedmých ročníků k namalovaným výkresům napsali vtipné básničky a říkanky. Vyhodnotili význam ovoce pocházejícího z našeho podnebného pásma i druhy ovoce a zeleniny, které vyrostly v subtropických a tropických oblastech. Kritériem hodnocení byly nejenom chuťové vlastnosti, ale i obsah vitamínů, navýšení příjmu tekutin, snadno stravitelných cukrů i obsah vlákniny. Ovoce a zeleninu konzumují naši žáci velmi rádi. Často se ze třídy ozývalo stručné hodnocení jednotlivých druhů slovíčkem mňam. Diskutovali jsme i nad mnoha recepty na chutné pomazánky a ovocné i zeleninové saláty. Statistickým vyhodnocením jsme zjistili, že v konzumaci ovoce a zeleniny zařazované do našeho jídelníčku musíme trochu přidat. Nejvíce žáků uvádělo četnost konzumace 4x denně (50%). Zbylých 50% se rovnoměrně rozdělilo na tři a doporučovaných pět porcí ovoce a zeleniny denně. Malování výkresů a sdělování vlastních zkušeností o významu pestré stravy doplněné ovocem a zeleninou se neslo v tvořivém duchu. Žáci vymýšleli, rozdělovali si úlohy a vzájemně si pomáhali (často tak vznikaly krásné skupinové práce).

ZačátekPředchozí12DalšíKonec
Strana 1 z 2
Proč přestoupit k nám?
proc prestoupit k nam
Zápis
zapis
Virtuální prohlídka
Florbalové třídy
florbal
Rychlý přehled

rozvrhy

zakovska

testy

casopis

Digitální učební materiály

ucebni materialy m

Matematika
matematika m

Světový rekord

S6300706 m

administrace